ימים 74 ו-75 – מג'ספר לויסלר

עזבנו את ג'ספר אחרי שיחת פרידה עם המארחים שלנו שהסתיימה ממש בחיבוקים. אם מישהו מחפש מקום לשהות בו בג'ספר, אני ממליצה על הבד אנד ברקפסט של ג'רי בחום. לדעתי, התמורה הטובה ביותר לכספכם בעיירה היקרה הזו. ארבעה אנשים, ישנו בחדר נקי ומסודר, עם כל מה שצריך, בתשעים דולר ללילה. לזוג, המחיר הוא רק $60 ללילה. אמנם מדובר בשירותים-מקלחת משותפים, אבל בפועל, אפילו לנו, משפחה בת ארבע נפשות, זו לא היתה בעיה. להזמנות, הנה הכתובת –

http://www.bbcanada.com/1693.html

את היומיים הבאים, העברנו בנסיעה מג'ספר ועד לעיירת הסקי היוקרתית, ויסלר. מראש אזהיר שרמת ההתלהבות שלנו היתה נמוכה ולאו דווקא באשמת קנדה… אחרי ילוסטון, גליישר פארק והרוקיז, ברצף, הרגשנו שובע בנופים מדהימים ורצון להתקדם ולהגיע לאיזו עיר גדולה.

מג'ספר, נסענו עד לעיירה בשם קלירווטר. הנסיעה עברה בנעימים, עם עצירה קצרה בפארק הר רובסון, שהוא הגדול בהרי הרוקיז הקנדיים. ההר הסתתר בין עננים ובעיקר ראינו את מרכז המבקרים שלו ואת קיר הטיפוס הנחמד שלידו.

בקלירווטר, היינו בחדר במוטל שהוא חלק מקמפגראונד של KOA. אני הייתי עייפה ולא הרגשתי במיטבי, ולכן נשארתי בחדר ונחתי, בזמן שצחי והבנים הלכו לשחק מיני-גולף.

למחרת, נסענו אל העיירה ויסלר. ויתרנו על דרך נופית יותר שהיתה כרוכה בשעה נוספת של נסיעה, והסתפקנו בדרך ה"קצרה" דרך קמלופס. הנופים באיזור קמלופס מפתיעים בצחיחותם – כמעט מדבר, ודאי במונחים קנדיים. רק אחרי שאנחנו מגיעים אל עיירת האינדיאנים לילואט, הנוף משתנה ואחרי הקניון המרשים החוצה את העיר, פתאום שוב ירוק, והרים מושלגים צצים מעבר לאופק.

שש שעות "נטו" של נסיעה, הביאו אותנו אל ויסלר בשעה ארבע אחה"צ. ויסלר היא עיירת סקי מצועצעת ויקרה מאד, אפילו במונחים קנדיים. החדר הכי זול שמצאתי בעיר עצמה עלה לנו כ-$140 ועל אלו הוספנו כ-$25 לחנייה… הלינה היקרה ביותר בטיול עד כה.

התכנית המקורית לעלות ברכבל המקומי השתנתה, קצת עקב העננות ובעיקר עקב חוסר רצונם של הילדים לעלות ברכבל. במקום, פשוט סיירנו רגלית בעיירונת, הלוך ושוב, ונהננו מהעיצוב היפה, והמאד מצועצע. נחמד, אבל לטעמי, לא חובה ובדיעבד, יכולנו לוותר ולהוסיף במקום לילה בונקובר.

על ההמשך, בפוסטים הבאים, ובינתיים הנה כמה תמונות מיומיים בדרכים ובויסלר –

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. dapharch

    התמונות מרהיבות והחויות מרשימות, עוד לא יצאנו ל"טיולון " שלנו וכבר עשית לי חשק לתכנן טיול לקנדה…תיהנו מהציווילזציה! אגב, באיזו מצלמה מדהימה אתם מצלמים? דפנה

    1. ענת

      קנון SD 95 והיא באמת מאד נחמדה. חבל רק שנפלה לנו בתחילת הטיול ומאז הזום לא עובד, אבל כשצריך, שולפים את המצלמה השניה שהיא הרבה פחות טובה אבל יש לה זום.

התגובות נעולות.