היום ה-49 – ג'קסון, וויומינג

English Recap: Visiting Jackson, WY – Tzachi went hiking up a local hill and down with the ski lift. Twice…

מאוששים מהמנוחה בלודג' היפה, קמנו בבוקר ונסענו לעבר ג'קסון, וויומינג. הנופים השתנו מהר מאד ושוב אנחנו בארץ הרי הרוקיס. פאס קליל באיזור מורן, שלוגיות בצידי הדרכים ואנחנו בתוך פארק גרנד טטון היפה. הכל ירוק ירוק, המון מים מסביב וברקע, רכס הרי הטטון המשונן. לצידי הדרך, עדר ביזונים רועה במרחק כמה מאות מטרים. מקסים.

הנסיעה אל תוך העיר איטית למדי, וברור שסוף השבוע הזה עומד להיות עמוס… צירוף של סופ"ש בחודש יולי וחופשת יום העצמאות האמריקני. העומס מתגלה ביתר שאת בסניף המקומי של חברת השכרת הרכב שלנו, דולר, שם אנחנו מנסים לעשות את חידוש החוזה שאנחנו אמורים לעשות אחרי חמישים ושישה ימים עם הרכב. כיוון שנהיה בילוסטון באותם ימים, רצינו להקדים קצת, אבל הסתבר שאי אפשר – זה צריך להיות בדיוק בתאריך המתאים. למרבה המזל, אין צורך להגיע אל סניף ואפשר לעשות את הכל בטלפון.

אחרי עצירה לארוחת צהריים בוונדיס המקומי, המשכנו בדרכנו לביתה של אריאל, איתה תיאמתי גלישת ספות בג'קסון. חשוב להבהיר כאן שהמחירים ללינה בג'קסון בסוף השבוע הזה גבוהים להחריד. הזול ביותר הוא מוטל סיקס, וגם שם מדובר בכ-$120 ללילה! לשם השוואה, בחורף עולה לילה באותו חדר $35 בלבד…

אריאל היא בחורה מקסימה וטובת לב עד מאד. עד היום אירחה כמאה ושלושים גולשי ספות שונים כאן בג'קסון! הבעיה היתה שחדר האורחים שבו קיויתי שנהיה נתפס על ידי אורחת ששוהה אצלם בקיץ. מבחינת אריאל ושותפותיה לדירה, לא היתה בעיה שנתנחל אצלם בסלון לשלושה לילות, אבל הרגשנו שזה קצת פחות מתאים לנו. היתה לי הזמנה לשני לילות במוטל סיקס מה-3 ביולי, לכן החלטנו להתארח אצל הבנות לילה אחד ואז לעבור למוטל. ללילה אחד זה התאים, בין היתר כי אריאל ואחת מהשותפות יצאו לקמפינג באותו הלילה, כך שהבית היה ריק למדי.

את אחר הצהריים החלטנו להעביר במפוצל. אני והילדים הלכנו לראות את הסרט "מכוניות 2" בקולנוע הסמוך (היה מעולה – מומלץ בחום!) ואילו צחי יצא לטפס על ההר הקרוב. עלה עד למעלה, וירד במעלית הסקי… ואז שוב. התמונות בגלריה היום הן בעיקר מהטיול של צחי (וקצת מהנהיגה בדרך לג'קסון). זהו עד כאן.