יום 18 – הוליווד, בייבי!

מותשת מעייפות הערב, אבל רוצה מאד לחלוק עם כולם את היום הכיפי שהיה לנו. התחלנו בבוקר בנסיעה לסנטה מוניקה, שם נפגשנו עם חברה בשם רייצ'ל. את רייצ'ל אירחנו בישראל בקיץ ושמחנו להפגש פה בביתה – בית מקסים בשכונה יפהפייה. אחרי בראנץ' של סלט בריאות ופיתות מהתנור, יצאנו יחד עם רייצ'ל ל"לב הוליווד".

חנינו במרכז המסחרי שבו נמצא גם מוזיאון השעווה של מדאם טוסו. כבר בחניון התחלנו להרגיש כמו כוכבי קולנוע… שני בחורים בחליפות ניגשו אלינו ולקחו את מפתחות הרכב כדי להחנות אותו עבורנו (שירותי ואלט זה נקרא כאן). זה כלול במחיר החניה, הסביר למדי, של $10 לכל היום (למרות שמקובל בכל זאת לתשר את הואלטים האלו וכך עשינו בסיום).

יצאנו מהחניון הישר אל רחבת התיאטרון הסיני. מסביב, המון תיירים שכולם, כמונו, בודקים את הכוכבים שעל המדרכה ואת האיזור בו השאירו כוכבים ידועים טביעות רגליים וידיים בבטון. בין התיירים, שלל שחקנים בתלבושות של דמויות מהסרטים וכך ראינו את צ'רלי צ'פלין, אלביס, מרלין מונרו, שרק ושלל גיבורי על. עם כמה מהם הילדים הצטלמו והשארנו להם טיפ בתמורה.

אחרי סיבוב קצר, ניגשנו לקופה בקולנוע "אל קפיטן", שהוא בית הקולנוע הרשמי של דיסני בהוליווד. כאן נערכות כל הפרמיירות של סרטי דיסני וכך יש "אקסטרות" לכל סרט (פירוט בהמשך). קנינו לנו כרטיסים ל"שודדי הקאריביים 4" לשעה אחת במחיר של $16 למבוגר ו-$13 לילד ואחרי קפה וקאפקייק ב-soda fountain הסמוכה, גם היא של דיסני, נכנסנו לסרט. בכניסה, בנוסף למשקפי תלת-מימד, קיבל כל אחד גם שקיק קטיפה ובתוכו שני "מטבעות זהב" מאוצר שודדי הקאריביים.

פרסומות לא היו, אלא רק כמה "בקרובים", ואז התחילה ההופעה. מוזיקה מרשימה ומשחקי אורות שמגלים לנו תפאורה של ממש על הבמה מאחורי המסך, כולל גולגלת שודדי ים ענקית ועוד. אחרי כמה דקות, הכל מגיע לשיא של פיצוץ אדיר, בעקבותיו גשם של דובלונים (מטבעות שודדי ים) יורד עלינו מהתקרה. היה מקסים ונהניתי מהפתיח לא פחות מהסרט…

על הסרט עצמו לא ארחיב – היה נחמד, אבל כמעט נקעתי את הצוואר מהצורך לרכון לעבר רון ולהסביר לו מה קורה. הילדים מאד מאד נהנו מהסרט עצמו. בסיום הסרט, עברנו אל תצוגה קטנה של התלבושות והאביזרים האמיתיים בהם השתמשו בסרט. אני לא ממעריצי הקולנוע המתלהבים, אבל חייבת לומר שיש משהו מרגש בלראות סרט הוליוודי ואז לראות את כל הדברים מהסרט מוצגים בפניך.

חוויה מומלצת מאד בעיני – הרגשתי שחווינו הרבה יותר מסרט, והוספנו נופך מיוחד לביקור בהוליווד.

בסיום הסרט, טיילנו עוד קצת באיזור, וישבנו לגלידה במקום שנקרא Cold Stone Creamery . מסתבר שמדובר ברשת עם קונספט מיוחד לגלידה – אתה בוחר את הטעמים הבסיסיים ואת התוספות, וה"טבח" שם את הכל על בלוק שיש קר ומועך את הכל לגלידה מיוחדת בשבילך. יש להם גם מתכונים קבועים ואני יכולה להמליץ בחום על השוקולד-שוקולד מנטה-מנטה (הכפילות במקור, ולא, אין מסטיק בתערובת…).

בסיכומו של בילוי מהנה, החזרנו את רייצ'ל לביתה ונפרדנו ממנה לשלום וחזרנו למלון. השארתי את שלושת הבנים בחדר למשחק במחשב ויצאתי לקניות בסניף מקומי של VONS. אחרי שהקופאית העבירה את כל המוצאים בקופה, שאלה אותי אם יש כרטיס מועדון ועניתי שלא ומיד פנתה ללקוח הבא בתור וביקשה את רשותו להשתמש בכרטיס שלו בשבילי… מסתבר שכך חסכו השניים עבורי עשרה דולר מסך החשבון. מסתבר שגם בלוס אנג'לס הידועה לשימצה בניכור האורבני שבה, אנשים בכל זאת מאד נחמדים!

בטון אופטימי זה, נסיים את הפוסט ונעבור לגלריה. מחר יום ספונטני ובלתי ידוע מראש… עושים צ'ק אאוט מהמלון בבוקר… ובכפוף לתשובה שנקבל מבית המרקחת, אם הגיעה התרופה או לא, נחליט לאן נוסעים – לכמה ימים צפונה או מזרחה להמשך מסלול הטיול

.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. אלכס

    שלום ענת,
    שמתי לב שיש המלצות לכרטיס טריפל A… מה זה נותן?
    תודה רבה

    1. ענת

      זה כרטיס הנחות די פופולרי בארה"ב. נותן הנחות בכל מיני אטרקציות. שווה למי שנוסע לתקופה יחסית ארוכה. אחרת, צריך לבדוק בהתאם לאטרקציות הספציפיות שתרצו לעשות אם זה משתלם.

  2. אילנית

    תודה רבה, חשבתי שניתן לעשות מראש.
    יש לך המלצות למקומות נוספים שכדאי לעשות בהם כרטיס?
    תודה

    1. ענת

      כרטיס טריפל A, אני מניחה שתעשו. אנחנו עשינו גם את כרטיס ה-ASTC בטיולים הארוכים. מאפשר כניסה בחינם למוזיאוני מדע ודומיהם. משתלם אם הולכים ליותר משניים-שלושה כאלו.

  3. אילנית

    הי, לא הצלחתי לעשות את כרטיס החבר ל SAFEWAY. מבקשים מספר טלפון וזה לא מקבל את המספר הישראלי…. יש לך רעיון מה לעשות? תודה

    1. ענת

      הכי פשוט לעשות שם. בסניף הראשון שקונים בו, לעשות את הכרטיס ולתת את מספר הנייד בארה"ב. בהצלחה!

  4. big O

    רק היום קיבלתי עדכונים על הפוסטים מהשבוע האחרון אז מיד נכנסתי לראות.
    לא כל כך אוהבת את לוס אנג'לס אבל החוויה של הקולנוע נשמעת מקסימה ושווה ביותר עם הילדים.
    תודה רבה על כל הפירוט, התמונות והטיפים!

  5. אתי

    עכשיו נכנסתי להשלים את החסר, כשראיתי שכבר כמה ימים את לא כותבת וזה לא נשמע לי הגיוני.
    גם אני אכניס לתכנון שלנו את אולם הקולנוע הזה, נשמע ממש מהנה.
    תמשיכי לעדכן ולבלות

  6. ענת

    הי ארז, יופי לשמוע ממך! אני צריכה גם לקפוץ לפורום בהזדמנות…

  7. ארז

    היי ענת, שישי בערב, סופסוף קצת גולש לי באינטרנט מעבר לעבודה… לא נבקר בפורום לשאוף קצת צ.אמריקה?
    ואז.. אופס- כבר שבועיים לא ביקרתי אתכם בטיול.
    אז בזה הרגע סיימתי 20 דקות של חמצן מרוכז מליפורניה מימים 3 עד 18 (את 1-2 קראתי קודם:-))
    איזה כייף לכם, נראה יפה לראות איך התיכנון המקפיד עובד ובכל זאת אתם יודעים איך לאלתר לפי הצורך.
    נהדר שמיוסמיטי הייתם בתקופה ה"רטובה" וגם בכלל בקליפורניה לקבל קצת קרירות או עננות זה לא מזיק. מקווה שתמשיכו להנות, ולצבור חוויות, לא לחסוך בתאורים – זה כל כך כייף לקרוא.
    ד"ש לכולם.

    ארז (elmo1)

  8. אל השחר חגית

    שימחתם אותי מאד עם הטלפון עכשו, כיף לשמוע אותכם צוחקים ושמחים, ואת הילדים נהנים ברמות כאלו,
    תכיני איזה סרטון קטן שלהם שיהיה לי לראות ברגעי געגוע.
    יופי שדיברת עם עמית לא שמעתי ממנה היום, בעצם כן דיברה איתי בפייס בוק.
    חיבוקים ונשיקות.

  9. ענת

    מבט, טיפ מעולה – תודה! אכן שמתי לב שפה אין סייפווי באיזור, ועכשיו אני מבינה למה. כנראה שהם מחלקים ביניהם את הטריטוריה כדי שלא תהיה תחרות פנימית.

  10. אל השחר חגית

    נפלאות הסיול,, מתחילה לקנא אבל רק קצת
    לא לשכוח לנוח ולתת זמן לעיכול החויות יש לכם עוד הרבה זמן…………….
    נשיקות חיבוקים

  11. todos los colores

    אכן – שכחתי להגיב על הסופר! זה היה ממש יפה ולא צפוי, כן ירבו (:

  12. mabat

    מצטרפת אל "כל הצבעים" (todos los colores) 🙂 נשמע באמת כמו יום כייפי ומיוחד עבור כולכם – גם אם שילמת במחיר של צוואר כמעט נקוע P-:

    אגב, ענת, שימי לב: VONS היא רשת-אחות של SAFEWAY, שקיימת רק בדרום קליפורניה (http://en.wikipedia.org/wiki/Vons), וזה אומר שהכרטיס של SAFEWAY טוב לשימוש גם אצלם! כך שלא היה לך בעצם צורך בטוב הלב של האדם שעמד מאחורייך בתור. שתדעי לפעם הבאה 🙂 אם כי אני מודה שזה היה יפה מאד מצידה של הקופאית ומצידו של אותו אדם לעזור לך לחסוך כמה דולרים.

  13. todos los colores

    איזה יום כיפי! אל קפיטן לא היה בתכנית שלי בכלל – ועכשיו כנראה שכן! יש עוד אולמות קולנוע מיוחדים כאלו בסביבה? כמה עולה כרטיס?

    יצא לכם להסתובב גם בסנטה מוניקה עצמה, במזח/פארק וכו'? מה עם וניס ומערב הוליווד?

    תמשיכו להנות, גם בשביל עצמכם וגם כי ממש כיף לטייל אתכם (;

התגובות נעולות.