סנטה קרוז, קליפורניה

זוהי עיר הבירה של מחוז סנטה קרוז, בחלקו הצפוני של מפרץ מונטריי, כמאה ק"מ דרומית לסן פרנסיסקו. היא שוכנת על החוף וידועה כמקום ססגוני בעל חיי תרבות עשירים.

המזח בסנטה קרוז – Beach Boardwalk

המזח הוא האטרקציה העיקרית של העיר. זהו אתר בילוי היסטורי על המזח במפרץ של סנטה קרוז. מעין לונה פארק צבעוני באווירה של פעם, עם מתקנים יותר מודרניים. יש מיני-גולף, מבוך לייזר, מעין "רכבת שדים" אבל ברגל, קיר טיפוס ושלל רכבות הרים ומתקנים. הרבה פעמים יש גם הופעות חינם בסופי שבוע.

צפוף מאד בסופי שבוע וכדאי להגיע מוקדם כדי למצוא חניה באיזור.

המחירים נקובים ב"כרטיסים". רוב המתקנים עולים 3-5 כרטיסים. כרטיס עולה דולר, אבל אפשר לקנות חבילה של 50 כרטיסים ב-$42.95 וכל מיני "פאסים" וצמידים יומיים במחירים שונים.
http://www.beachboardwalk.com/01_tickets.html

שעות הפתיחה משתנות לפי העונה והימים. בקיץ (מאמצע יוני) פתוח עד 11 בלילה.

400 Beach Street
Santa Cruz, CA 95060

http://beachboardwalk.com/

פארק הגשרים הטבעיים ושמורת הפרפרים

פארק קטן על חוף הים המתייחד בקשתות טבעיות בסלעים על פני המים. במקום גם שמורת פרפרים הפעילה בעונת החורף, כאשר הפרפרים הגדולים חורפים בחוף.
http://www.parks.ca.gov/default.asp?page_id=541

נקודת המיסתורין Mystery Spot

לטענת המקום, מדובר במעגל בין עצי הרדווד בו חוקי הפיסיקה משתנים. הביקור במקום כולל סיור מודרך בן 45 דקות. בצמוד למקום יש מסלול הליכה של כרבע שעה בין העצים – ניתן לעשות אם מקדימים להגיע לסיור.

הסיור פופולרי וכדאי להזמין כרטיסים מראש ולהגיע בזמן.

מחיר כרטיס:: $5 אדם (תשלום שאינו במזומן מחויב בעמלה נוספת) במקום או $6 בהזמנה מראש. חניה במקום עולה אף היא $5.

שעות פתיחה בקיץ: שני-שישי 10:00-18:00 (הסיור האחרון יוצא ב-18:05). שבת-ראשון 09:00-19:00

מרכז סיימור לחקר בע"ח ימיים – Seymour Marine Discovery Center

מרכז מחקר עם מרכז מבקרים, אקווריומים, סיורים במרכז המחקר, שלד הלוויתן הגדול ביותר בעולם, סיורים לעמדות תצפית על החוף, בריכות ליטוף ועוד. הרבה יותר קטן ופחות ידוע מזה שבמונטריי השכנה.

דמי כניסה: $6 למבוגר $4 לילד

שעות פתיחה: שלישי-שבת 10:00-17:00 יום ראשון 12:00-17:00

סגור בימי שני.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. ליאת

    הי ענת,
    תודה על המידע. אנחנו טסים באוקטובר וקראתי שזו התקופה הטובה ביותר לנסוע לפארק הפרפרים. מה דעתך? שווה את הנסיעה מסאן פרנסיסקו?
    תודה
    ליאת

    1. ענת

      הי ליאת,
      לדעתי השיא הוא בנובמבר, אבל ראינו פרפרים בחורשה גם בספטמבר. זה מקום נחמד אבל קטן ולא מדהים. בפני עצמו, לא חושבת ששווה את הנסיעה, אבל כן יש באיזור עוד המון דברים נפלאים לראות ולעשות במונטריי והאיזור. אם יש לכם יומיים להקדיש לזה, אפשר לשלב בתוך כל הטיול חצי שעה בחורשת הפרפרים. בהצלחה!

התגובות נעולות.