ויסקונסין – מידע למטיילים

ויסקונסין נמצאת דרומית ללייק סופיריור ומערבית לליק מישיגן. מדינה עם הרבה טבע ואגמים שמרבית התיירות בה מתמקדת בדיג וציד. אוכלוסיתה מונה כחמישה מיליון איש והעיר הגדולה בה היא מילווקי. ויסקונסין ידועה בתנובת החלב שלה ומכונה "המחלבה של ארה"ב".

 

מילווקי

מילווקי היא העיר הגדולה ביותר בויסקונסין. היא ידועה בזכות מבשלות הבירה שלה וקבוצה הבייסבול המקומית. כמו בכל עיר אמריקאית גדולה, גם כאן יש מוזיאונים, תיאטראות ופארקים. ראוי לציון מוזיאון ההיסטוריה של הטבע שזוכה לביקורות חיוביות –

מילווקי פאבליק מיוזיאום – Milwaukee Public Museum
$14 למבוגר / $10-$11 לילדים ונוער
שעות פתיחה: 9-17 (בימי חמישי פתוח עד שמונה בערב) חינם למחזיקי כרטיס ASTC
http://www.mpm.edu

מדיסון

מדיסון היא בירת ויסקונסין. זוהי עיר אוניברסיטאית יפה ומתגוררים בה כרבע מיליון בני אדם.

בעיר יש בניין קפיטול מרשים, היחיד בארה"ב בעל כיפת גרניט. ניתן ללכת ברגל מכיכר בניין הקפיטול עד לקמפוס האוניברסיטה במרחק מייל וחצי. בעיר מספר מוזיאונים בתחומי האמנות, המדע וההיסטוריה.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. יוכי יעקובי

    בלוג מעולה ויעיל. תודה.
    אנחנו שתי נשים בשנות ה60 המתכננות טיול בספטמבר לאורך המיסיסיפי. חשבנו להתחיל מויסקונסין
    ולסיים בניו אורלינס.
    לא מצאתי אצלכם מסלול דומה ובכל זאת רציתי לשאול לאן כדאי לטוס מבחינת מחיר ונוחות ומחיר השכרת רכב. בנוסף האם יש תוספות גדולות להשכרה במקום אחד והחזרה באחר?
    מבחינת היכרות המסלול – אולי עדיף להתחיל ממקום אחר?
    תודה

    1. ענת

      הי יוכי, איזה יופי של טיול נושא! אני חושבת שמבחינת טיסות ורכב, תמיד כדאי להתחיל במה שנקרא "hub", כלומר עיר גדולה בארה"ב עם סניפי השכרת רכב רבים. נדמה לי שבמקרה הזה הייתי בוחרת בשיקגו. יש טיסות זולות יחסית לשיקגו ויש שם מבחר רכבים טוב. כן, יש בדרך כלל עלות החזרה במקום אחר, אבל העלות משתנה מחברה לחברה ומלוקיישן ללוקיישן. צריך לעשות קצת טלפונים ולהשוות מחירים כולל העלות הזאת.
      מבחינת המסלול, מקורות המיסיסיפי הם במינסוטה כמובן. היינו שם וחצינו את המיסיסיפי בדרך כשהוא נחל קטן שכמעט אפשר לדלג עליו 🙂 אפשר להתחיל גם מויסקונסין או מכל נקודה אחרת, לשיקולכם. אני מניחה שאתן יודעות כבר שאת המסלול כדאי לתכנן בעזרת אתרים יעודיים כמו האתר הזה. אשמח מאד לשמוע איך מתקדם ואם יתחשק לכן לסכם בסוף את הסיפור עם תמונות, אשמח לפרסם כאן בבלוג!

התגובות נעולות.