אולפני יוניברסל – לוס אנג'לס

יוניברסל סטודיוס הוא פארק ידוע ובו מבחר של מתקנים והופעות, שיכול למלא היטב יום שלם של פעילות למשפחות.

הכניסה לפארק יוניברסל סטודיוס

גולת הכותרת של הפארק היא הנסיעה בקרוניות במתחם הפקת הסרטים. הסיור כולו בישיבה/נסיעה בקרוניות והוא עובר בין סטים של סרטים ידועים. בנקודות שונות בסיור הקרונית עוצרת למעין הופעה קצרה שמדגימה משהו בסט, כמו רעידת אדמה, שיטפון ועוד (לא נגלה יותר מזה, כדי לא להרוס את ההפתעות). מתאים גם לילדים, אם כי יש כמה קטעים קצת מפחידים. דווקא המבוגרים עשויים להנות יותר, ובפרט מי שמכיר קצת סרטים קלאסיים, בדגש על סרטי פעולה.

דמות מהסרט "המומיה"

יש מספר מתקנים בפארק, ברמות שונות של אקסטרימיות. לא מדובר בהמון מתקנים ומי שבא להתמקד דווקא באלו עשוי למצות את הפארק בכמה שעות. בנוסף, יש במשך היום הופעות בבמות שונות לאורך הפארק שמדגימות בעיקר יכולת של פעלולים ואפקטים מיוחדים של תעשיית הסרטים. בין לבין, דמויות מחופשות לדמויות מהסרטים מסתובבות ומצטלמות עם המבקרים.

למשפחות עם קטנטנים, יש במקום שתי משחקיות גדולות ונחמדות. האחת היא אולם כדורי ספוג ענק עם תותחים וכלי משחית אחרים. השנייה היא אוסף של מזרקות והשפרצות באוויר הפתוח. מאד מתאים ליום חם וילדים יכולים לבלות שם שעות ארוכות. הגיעו עם בגדי ים ו/או בגדים להחלפה ומגבות, וכן עם כפכפים או סנדלים שאפשר להרטיב (אסור לרוץ שם יחפים).

http://www.universalstudioshollywood.com/

קישור לסיכום הביקור של המשפחה שלנו בפארק – 2011

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. ירון

    הי ענת. הבלוג שלך עוזר לנו מאד בתכנון הטיול שלנו.
    איך כדאי להתארגן עם כרטיסים ליוניברסל? ראיתי באתר שלהם שיש מכירה (מאד יקר…) וראיתי כל מיני אתרים אחרים שמוכרים כרטיסים בהנחה?! מכירה? ממליצה על משהו?

    כנ"ל בנוגע לסיקס פלאגס…

    תודה מראש
    ירון

    1. ענת

      הי ירון,
      ההנחות והקופונים משתנים כל הזמן ואני לא ממש עוקבת. בעיקרון, נשמע שאתם עושים את הדבר הנכון ומחפשים ברשת את האופציות הכי זולות. חפשו ביקורת על האתר שמוכר את הכרטיסים אבל אם זה אתר מוכר, לכו על זה. בהצלחה!

התגובות נעולות.