סן פרנסיסקו בשלושה ימים

הצעה לביקור בסן פרנסיסקו בן שלושה ימים. פירוט לגבי המקומות המוזכרים כאן תוכלו למצוא בפוסט על אטרקציות בסן פרנסיסקו.

יום 1 – איזור המזחים

בוקר באיזור פייר 39 ופישרמנס וורף והאמברקדרו הסמוכים זה לזה. תצפית על אריות הים הרובצים על המזח, סיור בין החנויות והמסעדות, מופעי הרחוב ועוד. בפייר 39 ננסה את מזלנו במבוך המראות ונבקר בחלק שאינו נגלה לעין במפרץ סן פרנסיסקו: החיים התת-מימיים המוצגים באקווריום המפרץ במקום.

את החלק השני של היום ניתן להקדיש לביקור באלקטרז, לסיור צפייה בלוויתנים, או לביקור מעמיק יותר בפארק הימים הפארק הימי ההיסטורי הכולל ספינות עתיקות ואת הצוללת פמפניטו. כל אלו מרוכזים באזור המזחים. את הערב ניתן לסיים בכיכר ג'ירדלי הסמוכה לטעימה מהשוקולד והגלידות המפורסמים.

יום 2 – צ'יינה טאון, דאונטאון וגשר שער הזהב

חלקו הראשון של הבוקר יוקדש לביקור במוזיאון הקרוניות להכרת המנגנון וההיסטוריה של אמצעי תחבורה זה וכמובן נסיעה בקרוניות המפורסמות. משם, בסיור רגלי אל איזור צ'יינה טאון לאווירה, קניות וארוחת צהריים. למתעניינים, ניתן לבקר במוזיאון וולס פרגו  הסמוך. משם, נמשיך לביקור ביוניון סקוור לקניות או לתצפיות בחנויות, אנשים וספיגת אווירה.

אחר הצהריים יוקדש למבט קרוב יותר במוניומנט העיקרי של העיר: גשר שער הזהב. את הגשר ניתן לחצות ברכב, באופניים או ברגל. חניות יש בשני קצות הרכב, ובצידו הדרומי יש גם חנות מזכרות. מומלץ לחצות את הגשר ברגל, להרגיש את הרוח וליהנות מהמראה של סן פרנסיסקו ואלקטרז כפי שהם ניבטים מנקודות שונות על הגשר. מי שחוצה ברכב, יעבור את הגשר במהירות רבה יותר, ויוכל לשלב גם ביקור בעיירה סוסליטו.

יום 3 – פארק גשר שער הזהב ומחוז מרין

ביקור בפארק גשר שער הזהב – לפארק חלק דרומי, בו ניתן לבקר בחצי היום הראשון במוזיאון האקדמיה למדעים של קליפורניה או בפארק ההיסטורי של הפרסידיו. את אחה"צ ניתן להקדיש לביקור בחלק הצפוני לגשר, הכולל אתרים צבאיים היסטוריים ועוד. מדובר בפארק לאומי לכל דבר ועניין, כך שמומלץ לגשת למרכזי המידע המנוהלים על ידי הריינג'רים ולהתעדכן במפות והצעות לפעילות. פרטים נוספים בדף על איזור נופש שער הזהב.

מתלבטים איפה ללון בסן פרנסיסקו ובאיזה מחיר? כתבתי על זה פוסט מיוחד –

איך לבחור מלון בסן פרנסיסקו – המדריך השלם