פארק לאומי קרייטר לייק

סיכום הביקור שלנו בקרייטר לייק

האגם הכחול עמוק הידוע בצבעו הייחודי ובמימיו הצלולים הוא אטרקציה ייחודית השוכנת בין הרי אורגון. האיזור מכוסה בשלג עמוק בחודשי החורף וזוכה למנה גדושה של מבקרים בקיץ.

קרייטר לייק – אוגוסט 2011

סביב האגם יש כביש שניתן לנסוע לאורכו ולראות את האגם מנקודות ציון שונות. Cleetwood Trail הנמצא בצפון האגם, מאפשר ירידה אל פני המים עצמם ואפילו רחיצה בכחול הגדול. זו גם הנקודה ממנה יוצא שיט על האגם. את הכרטיסים קונים בראש השביל ואחר כך יורדים למטה. אין הזמנות מראש. השיט אורך כשעתיים ובמהלכו עוצרת הספינה באחד משני האיים באגם ומאפשרת לטייל בו.

http://www.nps.gov/crla/

לינה באיזור קרייטר לייק

בסמוך לאגם עצמו ניתן ללון רק בקמפגראונד או הלודג' בהנהלת החברה האחראית על מקומות לינה בתוך פארק לאומי. הזמנות יש לעשות זמן רב מראש באתר הרשמי והמחירים בהתאם:

http://www.craterlakelodges.com/

מצאתי שני מוטלים חביבים בדרך אל ומקרייטר לייק –

בדרך מחוף אורגון אל עבר קרייטר, כשעה וחצי נסיעה מהאגם על [[דרך אומפקה כביש 138]] – כביש נופי ידוע משופע במפלי מים: Dogwood Motel ממוקם באיזור יפהפה, מציע חדרים במחירים זולים ומקבל ביקורות טובות בטריפ אדוויזר: http://www.dogwoodmotel.com/

לנו בדוגווד מוטל באוגוסט 2011 והיינו מרוצים מהתנאים והמחיר.

בדרך מקרייטר לייק בחזרה לעבר החוף, כשעה וחצי נסיעה מהאגם, נמצא מוטל/אתר נופש קטן שמציע חדרי מוטל או בקתות במחירים זולים. האתר נראה יפהפה, עם נחל ומפלים בשטח המקום, אך הביקורות מעורבות: http://www.unioncreekoregon.com/

סיכום הביקור שלנו בקרייטר לייק – אוגוסט 2011

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. גיל

    ענת תודה,
    המסלול שלנו יורד מוונקובר (אחרי טיול ברוקיס) עד לסן דייגו ומשם ללאס וגאס. יש לנו זמן.
    השאלה הייתה איך היית ממליצה לארגן את המסלול ? האם מפורטלנד לנסוע לניופורט ומשם לרדת לאורך חופי אורגון עד רדווד, משם לנסוע מזרחה לקרייטר ואז לחזור לחוף (סה"כ 8 שעות הלוך חזור), או שהיית ממליצה מסלול אחר, לדוגמא, לנסוע מפורטלנד לקרייטר ואז משם מערבה לאמצע קו החוף של פורטלנד ודרומה (המשמעות לפספס את החלק הצפוני של חופי אורגון).

    גיל

    1. ענת

      גיל, בטיול של שלושה חודשים, אני ממליצה להשאיר את ההחלטה הסופית ל"שטח". אחרי חודש של נהיגה, תדעו טוב יותר אם מתאים לכם להוסיף שמונה שעות בשביל לראות את קרייטר או לא. בהחלט לגיטימי גם לא, ואז לרדת רק דרך החוף. ברמת העיקרון, זה איזור שמציב דילמה בפני מטיילים – האם לבחור בדרך החוף, בדרך ההרים או לזגזג ביניהם. בעיני, כך או כך, חייבים לחזור לשם מתישהו כדי להשלים את הצד השני 😉 יש מי שמעדיפים את ההרים ויש מי שמעדיפים את החוף, כך שתשובה מוחלטת לגבי מה עדיף, אין באמת אפשרות לתת.

  2. גיל

    ענת שלום,
    אנחנו משפחה שנוסעת ל- 3 חודשים בקיץ הקרוב למערב ארה"ב והרוקיס.
    המלצת לנו על מסלול שכולל לאחר פורטלנד, 4 ימים בחופי אורגון (עד ניופורט) ויומיים בקרייטר לייק, לפני המשך לרדוודס.
    כשאני מסתכל על המפה אני רואה שהמרחק מקרייטר לייק לחוף הוא כ- 4 שעות נסיעה. איך נכון יהיה לדעתך לתכנן את הנסיעה בין כל הנקודות לאחר פורטלנד.

    תודה,
    גיל

    1. ענת

      כן, יש בהחלט נסיעה בין הרכס של הקסקיידס (שם נמצא קרייטר) לבין החוף. אני לא זוכרת כמה דרומה התכוונתם להגיע ואיך בדיוק המסלול שלכם, אבל נסו לעשות את המעבר בכביש 138, שם יש כמה מפלים יפים שאפשר לעצור בהם לטיול רגלי קצר. כמובן, אפשר גם פשוט לנסוע. ארבע שעות נהיגה זה לא הרבה בטיול ארוך 😉

התגובות נעולות.