פארק לאומי גליישר ביי

הפארק ממוקם במעבר הפנימי של אלסקה, ה-Inner Passage, אותו איזור גיאוגרפי בו שוכנת בירת אלסקה ג'ונו. האיזור כולו לא מחובר בכביש לשאר אלסקה ומגיעים אליו בטיסה או במעבורת.

גם אחרי שהגעתם לג'ונו, אין גישה בכביש אל הפארק. הגישה היחידה היא בטיסה או שיט (ולרוב שניהם – טיסה עד נקודת התחלת השיט). מעט מאד מבקרים רואים את הפארק בצידו היבשתי, שהוא ברובו הרים מיוערים ופראיים. עיקר שטח הפארק הוא במפרצי הקרחונים ורוב המבקרים רואים את הפארק בשיט במי הים. קרוזים תיירותיים של חופי אלסקה נכנסים אל המפרץ ובנוסף יש ספינות קטנות יותר שאיתן אפשר לסייר. הריינג'רים של הפארק מצטרפים להפלגות, מדריכים אותן ואפילו מקיימים תכנית ג'וניור ריינג'ר על גבי הספינות.

ההפלגות במפרץ למי שלא מגיע בקרוז מתחלקות להפלגות בספינות גדולות יחסית – Tour Vessel  שמקבלות יחס דומה לקרוזים, ובהפלגות צ'רטר קטנות יותר. כדי לצאת להפלגה יעודית לגליישר ביי, יש לטוס מג'ונו לעיירה הקטנה Gustavus ומשם לנסוע לבארטלט קוב Bartlett Cove, שם יש לודג' ונקודת יציאה להפלגות. בנוסף מעיירות שונות במעבר הפנימי יש מיני-קרוזים של כמה ימים שעוברים גם בגליישר ביי.