ימים 4-5 – אוקלנד וסן פרנסיסקו

אתמול,  יום רביעי, עזבנו את אזור מונטריי בבוקר ואחרי נסיעה של כשעתיים הגענו לאוקלנד שם פגשנו את סבא שלמה וסבתא אריקה. הם מטיילים סביב העולם ונמצאים כבר כמה חודשים בדרכים ואנחנו נפגשים כאן באמריקה לשבועיים של טיול משותף!

אחרי פגישה מרגשת והחלפת חוויות יצאנו יחד ברכב אחד למוזיאון קליפורניה שבאוקלנד. במוזיאון המחודש יש שלוש תצוגות קבע: ההיסטוריה של הטבע של קליפורניה, ההיסטוריה האנושית של קליפורניה ואמנות בקליפורניה. המוזיאון גדול ומודרני ומשופע בתצוגות אינטראקטיביות ובילינו בו משעת הפתיחה ב-11 בבוקר ועד הסגירה בשעה חמש. כמה תמונות מהביקור במוזיאון –

20150819_114520-1

20150819_160451-1

20150819_154620-120150819_152509-1

בסיום הביקור נסענו למוטל שהוזמן מראש בברקלי הסמוכה. עשינו צ'ק אין והמשכנו לארוחת ערב עם ליסה, שעובדת איתי ומשם חזרנו עם שני ילדים עייפים למלון.

היום בבוקר התעוררנו מוקדם כדי להספיק להגיע מברקלי לפגישות עבודה שהתחילו בתשע וחצי בבוקר. זמן הנסיעה בין היעדים כשאין פקקים הוא פחות מחצי שעה. החלטנו להקדים ולצאת ברבע לשמונה והתכוונו להגיע לחניון מוסכם מראש, להפגש שם עם סבא וסבתא בנינוחות ולהעביר את הילדים לחזקתם למשך היום. התכנון לחוד והביצוע לחוד. פקקים איימתניים בגשר לסן פרנסיסקו גזלו לנו כמעט שעה וחצי מהזמן ולא רק זאת, אלא שלא מצאנו את החניון, התפצלנו בחניות ובקיצור, הגענו לבסוף, גם אם לא בניחותא, לפגישות שלנו.

20150820_081247-1

לנו היה יום מעניין ומועיל של פגישות עבודה ובינתיים רון ודן לקחו את סבא וסבתא לסיבוב במקומות האהובים עליהם בעיר. פיר 39 כיכב כמובן, אבל הספיקו לעשות סיבוב בכל איזור המזחים ואפילו לנסוע בקרונית בחזרה למרכז הפיננסי ולגני ירבה בואנה הזכורים לטובה. שם נפגשנו איתם אחרי שסיימנו את הפגישות שלנו.

רק בשעה חמש יצאנו סוף סוף מסן פרנסיסקו כשפנינו צפונה. נפרדנו מהעיר, חצינו את גשר שער הזהב ו… עמדנו שוב בפקקים. הפעם תאונת דרכים בהמשך בדרך כמעט שיתקה את התנועה ונסיעה שאמורה היתה לקחת כשעה, עד פטלומה, לקחה לנו יותר משעתיים. לפיכך החלטנו לעצור כאן ללילה והנה אנחנו שוב במוטל 6 מוכר ואהוב. לילה טוב!

לפוסט הזה יש תגובה אחת

1. אמא סבתא חגית

נשמע כמו יום פורה לך ענת ובאמת כאילו אלו החיים המתאימים לכם כולם מרוצים ואני שמחה שכך