יום 90 – סבב ילוסטון עם חברים

היום הזה בטיול היה מרגש במיוחד עבור הילדים. היום פוגשים את יונתן, החבר הטוב מישראל. כשיונתן סיפר לפני כמה חודשים שגם הוא יטייל בארה"ב בקיץ, הנחתי שהסיכוי להפגש לא יהיה גדול, אבל רצה הגורל ותאריכי ילוסטון שלנו היו ממש חופפים. כל הטיול הילדים שאלו ורצו לדעת מתי כבר פוגשים את יונתן, והנה הגיע היום.

יונתן ומשפחתו, יחד עם חברים אמריקאים, היו בקמפינג באיזור הקניון וכיוון שקליטת סלולר היא בעייתית מאד בילוסטון, בלשון המעטה, קבענו להגיע אליהם ולהפגש בקמפגראונד. יצאנו יחסית מוקדם, בסביבות שמונה בבוקר, מה שאפשר לנו להנות מהמראות המיוחדים של ילוסטון בשעות הקרירות. בשעות האלו, בין אם מוקדם בבוקר, או אחרי גשם קר, אדים עולים מכל מיני מקומות בדרך שבדרך כלל נראים יבשים ושלווים. רק אז מבינים עד כמה דק קרום האדמה המכסה את הפארק…

הגענו אל הקמפגראונד למפגש מרגש בין הילדים, שכמובן מיד התיישבו לדון בדברים החשובים באמת, כמו טאבלטים חדשים ומשחקים חדשים בלפטופ. הגדולים נהנו בינתיים משיחות של גדולים, קפה ופאנקייקים.

דווקא כשהחלטנו להתחיל בטיול משותף, אל עבר הקניון של הילוסטון, יונתן התחיל להרגיש לא טוב. כאב בטן וראש, ותיכף גם עלה החום. אחרי תצפית ראשונה על הקניון, הוחלט לחזור למרכז המבקרים כדי ששאר החבורה תוכל לבקר בתצוגות, בעוד יונתן מקבל טיפול רפואי ומנוחה ברכב.

לפחות את הקניון של הילוסטון הספקנו לראות ביחד. שריפות בפארק, באיזור עמק היידן הסמוך גרמו לאובך, כך שהראות לא היתה מעולה, אבל להתרשם מעוצמת המפלים בהחלט היה אפשר –

לדעתי, שלושה דברים צריך אדם לראות בילוסטון כדי לצאת לידי חובתו: התפרצות של אולד פיית'פול, הקניון של הילוסטון והמפלים שבו, ולפחות ביזון אחד. כדי להרחיב ולא לצאת לידי חובה בלבד, צחי, רון, ארנון והחברים האמריקאים של אבא של יונתן, חזרו למסלול טיול ארוך יותר בקניון, עם תצפית טובה יותר למפלים.
המשך היום כלל בעיקר שיחות עם החברים בקמפגראונד, כדי לאפשר ליונתן לנוח תוך כדי. אחר הצהריים נפרדנו ונסענו בחזרה למוטל שלנו בווסט ילוסטון. עוד כמה תמונות מאיזור הקניון ומהקמפגראונד –