היום החמישי לטיול – לונדון

היום היה לנו יום מבולבל ולא קל.

מפאת קוצר הזמן ההכנות לטיול היו מוגבלות הפעם ולא היתה תכנית יומית מפורטת. כך קרה שיצאנו בבוקר בלי לדעת בדיוק לאן נוסעים ואיך. היעד באופן כללי היה מוזיאון לונדון, אבל הצלחתי להתבלבל ולצאת מהתחתית בתחנה הלא נכונה. החלטנו לנצל את הכרטיס השבועי לתחבורה הציבורית ועלינו על אוטובוס שהביא אותנו למחוז חפצנו. צחי ואני ביקרנו במוזיאון לונדון לפני אי אלו שנים, לפני קום הילדים וזכרנו אותו לחיוב, כמקום בו למדנו רבות על העיר. העניין של הילדים שלנו במוזיאון היה מוגבל. נרשם עניין מסויים בחלקים מהמוזיאון, אבל בגדול הוא לא סיפק את הסחורה ואחרי פחות משעה התעייפנו ועזבנו. בכלל, הילדים לא במיטבם היום, קצרי סבלנות ועייפים. אני מקווה שמדובר בהסתגלות לטמפו של אורח החיים החדש.

כדי להמתיק את שאר היום, החלטנו לזרום עם בקשתו של דן ולבקר בהמליס, חנות הצעצועים הותיקה בריג'נט סטריט. הרחובות במרכז לונדון כמו גם החנות עצמה, עמוסים מאד היום (יום חופש בבריטניה). כשסיימנו בהמליס, הוחלט על דעת כולם להתחיל לחזור לכיוון הדירה שלנו. צעדנו בפיקדילי סרקס ולייסטר סקוור הצפופות עד שהגענו לתחנת התחתית של הקו "שלנו" ומשם נסענו לדירה. מצרפת כמה תמונות מהיום, לפני שאפנה לתכנונים קצת יותר מסודרים של מחר.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. ורד מוסנזון

    בטוחה שמחר יהיה מוצלח יותר. ככה זה בדרך כלל.

  2. אסתי

    הדבר שהכי אהבנו בלונדון הוא סתם לנסוע באוטובוסים בקומה השניה, אז אולי דווקא הרווחתם מהטעות בתחתית…

    אלמוג אמורה לנסוע ללונדון בחנוכה עם סבתא. ניסיתי לקרוא על אפשרויות כרטיסי התחבורה וההנחות וזה היה מאד מבלבל. איזה כרטיס שבועי בחרתם? תייר? אויסטר? כזה שכולל גם את הרכבת הלא תחתית?

    1. ענת

      אסתי, האויסטר הזה בלבל גם אותנו, אבל הסבירו לנו בתחתית. בעקרון מדובר בכרטיס לטעינת כסף. אפשר סתם לטעון כסף ולשלם פר נסיעה, או לטעון אותו ב"חופשי יומי" או "חופשי שבועי". אם נוסעים ל3-4 ימים, עדיף פשוט לטעון ולשלם פר נסיעה. בכל מקרה, אם מגיעים לתקרה של ה"חופשי יומי" הוא מפסיק לגבות כסף. אם מדובר ב-6-7 ימים, שווה כבר לעשות טראבלקרד שבועי (גם אותו טוענים באויסטר). כל זה לגבי מבוגרים.
      ילדים מתחת לגיל 10 נוסעים בחינם בליווי מבוגר. ילדים בגיל של רון ואלמוג יכולים לנסוע עם טראבל קארד יומי במחיר מוזל. את זה דווקא לא טוענים באויסטר, אלא פשוט קונים בתחנות. אפשר לקנות מראש את הכרטיסים לפי תאריכים וכל יום להשתמש בכרטיס אחר. לא צריך כרטיס תמונה או משהו מיוחד, פשוט את הכרטיס עצמו.

  3. ורד

    נעים לקרא את החוויות שלכם. הייתי שמחה להיות איתכם שם 🙂

התגובות נעולות.