ימים 2-4 אנגליה הכפרית

מעדכנת מלונדון, אליה הגענו לפני כשעתיים.

את היומיים האחרונים העברנו בחברת בני המשפחה בשרופשייר שבאנגליה. ביתם של עופר ופיונה (אחי ורעיתו) שוכן בכפר קטן ופסטורלי בלב האיזור הכפרי של אנגליה. כפי שעדכנתי בפוסט הקודם, היום הראשון היה אפרורי למדי והוקדש בעיקר לסידורים ובילוי משפחתי בבית. בשבת התעוררנו ליום שטוף שמש וחמים למדי. ביוזמתה של פיונה, החלטנו לצאת ליום ביקור בפארק הוקסטון – Hawkstone Park, פארק קטן בו מסלול טיול מעניין בראש גבעה תלולה מקומית. למרגלות הגבעה עמק ירוק ובו נערך יריד ימי-בייניימי בסוף שבוע זה.

את השעות הראשונות של היום בילינו בחברת אבירים וגבירות מימי הביניים. הפארק לא היה עמוס במיוחד וכולנו נהננו משיחות חולין עם האבירים, הדגמות קרבות והסברים והתנסויות בנשקי התקופה. הגברים שבחבורה עברו אימוני ירי בחץ וקשת וכולנו צפינו בשני מחזות: שחזור אימוני אבירים ושחזור של קרב היסטורי מקומי קטן, כולל הדגמה של צדק בנוסח ימי הביניים (כריתות ידיים וכד').

בסיום ההופעות, יצאנו אל המסלול בפארק. הפארק לא נראה גדול במיוחד, כך שחשבתי שמדובר במסלול קליל למדי. אז זהו, שמדובר היה בעלייה תלולה מאד, שבעקבותיה מסלול ארוך שעולה ויורד שוב ושוב, בשבילים צרים וטכניים למדי (לפחות בשבילי). לא התארגנו עם מספיק מים ואוכל לילדים, שהתחילו מהר מאד להתלונן מרות. השביל היה יפהפה, ירוק ופורח, עם נופים מרהיבים של שדות מסביב, אבל לא קל. מצד שני, כמו שרון אמר, לפחות מזג האוויר היה מצוין ולא ירד גשם. פינקנו את עצמנו בארוחה בפאב מקומי וחזרנו הביתה. מדהים כמה מאוחר השמש שוקעת. חוזרים הביתה באור יום מלא, והאחייניות הקטנות שלי נשלחות למיטה, כי בעצם כבר אחרי שמונה בערב.

היום, יום ראשון, בילינו בוקר נינוח ומשפחתי. החלק התיירותי הסתכם בסיור רגלי איטי ומהנה ליד הבית. נופים פסטורליים, כבשים, פרות וסוסים, פרחים יפים ושיחות. בצהריים התארגנו ונסענו ללונדון, כאן התמקמנו בדירה של אחיינית של צחי שבדיוק נמצאת בארץ.  מחר מתחילים סיורים וטיולים בלונדון, המוכרת מאד והאהובה. לא נותר אלא להוסיף כמה תמונות מהיומיים האחרונים –