היום ה-156 – חופי הרדוודס

הערה מקדימה – אנחנו בבית! הגענו כבר לפני כמה ימים ועכשיו מתחילים להתאושש לאט לאט מהג'ט לג ולארגן מחדש את השגרה הביתית. אחת החובות שאני שמחה למלא היא לסיים את הסיכומים היומיים בדיעבד, אז הנה סיכום היום ה-157, כפי שהתרחש ב-17 באוקטובר:

כל כך נהננו מהאיזור, מהיערות, החופים, האווירה והמוטל החמוד שמצאנו, שהחלטנו לתקוע יתד לכמה ימים ולנפוש לנו באיזור הרדוודס עד שנצטרך לשוב לאיזור המפרץ לקראת הטיסה הביתה.

את הבוקר החלטנו להקדיש לביקור בחוף אנדרטס, גם הוא חלק מהפארק הלאומי רדוודס. החוף קרוב מאד לעיירה קרסנט סיטי בה לנו, כך שאחרי עשר דקות ברכב, כבר חנינו והיינו בפתח השביל המוביל אל החוף. צחי ורון כבר היו מוכנים, אבל אני ודן עדיין התעכבנו, כך שהתפצלנו, בתכנון רק לכמה מאות מטרים.

אני ודן יצאנו אל השביל והלכנו לאיטנו, נהנים מהערפל השורה בין ענפי העצים לאורך השביל. ניסינו לעקוב אחרי השילוט, אבל כנראה שאיפה שהוא, אחרי עצירת שירותים בקמפגראונד המיניאטורי ליד החוף, פיספסתי את הפנייה אל החוף ולקחנו שביל אחר, שהוביל אל ה-coastal trail. השביל היה מאתגר מאד, עם עלייה בלתי פוסקת אל פסגה סמוכה. היה לי ברור שזו לא דרך מתאימה אל החוף, ולבסוף הסתובבנו וירדנו ומצאנו את השביל המתאים. שלושה כבאים שעלו בשביל מולנו אישרו את ההחלטה שלי.עד שהגענו אל החוף, צחי ורון כבר לא היו שם. ברגע נדיר של קליטה סלולרית בשני הטלפונים במקביל יצרנו קשר ותיאמנו מפגש מחודש. אגב, לאורך השבילים באיזור נתקלנו בעשרות חשופיות צהובות ענקיות הקרויות Banana Slugs.

החוף היה מקסים. ערפל מתאבך אל מול הגבעות ממול וגלים מקציפים על חול אפור וצדפים. הירידה אל החוף היא ליד שפך של נחל, שהילדים נהננו מאד לשחק לידו. במקור, רציתי לבחון את בריכות השפל המקומיות, אבל עד שהגענו השפל כבר לא הספיק (ממילא התקופה בחודש לא סיפקה שפל נמוך דיו), ולא הצלחנו להבחין אפילו בשושנות ים. עדיין נהננו מאד מהבוקר הרגוע.

בצהריים חזרנו לחדר המלון, לאחר צהריים של מנוחה, עבודה ומשחקים. הנה כמה תמונות מאיזור חוף אנדרטס:

לפוסט הזה יש 6 תגובות

1. חמי

שלום לשבים
    עשיתם את זה, הגשתם לעצמכם חלום !!!
    ברוכים הבאים ל"מועדון", כמו שהגדרנו תנאי קבלה… 5 חודשים +
    בהצלחה בטיול הבא
    רונית חמי והילדים

2. ברוכים השבים והשבה
    אין לתאר את ההרגשה שאתם כבר כאן, שמחה שנהניתם כולכם, נהניתי מהגיבוש המתאים בין רון לדן,תענוג.
    שנהיה כולנו בריאים ומחובקים

3. big O

ברוכים השבים!

תודה על שחלקת איתנו את כל הטיול – מאוד נהניתי "לטייל" יחד אתכם.
    אני בטוחה שהמידע שחלקת ישמש אותי היטב בתכנון הטיול שלנו (יותר קצר משלכם, עוד שנה וחצי).

4. עיריתל

ברוכים השבים !!
    היה כיף לקרוא אותך במהלך הטיול ! ממש נהניתי יחד איתכם …
    שתהיה התאקלמות קלה .

5. אתי

ברוכים הבאים!
    קשה לחזור לשגרה אחרי טיול כזה.
    מחכה לסיכום.

6. עפרה עמית-כהן

היי ענת,

ברוכים השבים. התאקלמות קלה ונעימה.
    מאוד מאוד נהניתי לטייל איתכם.
    תודה רבה על בלוג מדהים שאני בטוחה שישמש רבים.
    באיזו מצלמה צילמת את כל התמונות המדהימות לאורך הטיול?