יום 153 – נאפה וואלי

סיימנו את ההתלבטויות של הימים האחרונים בהחלטה – הטיול עדיין לא נגמר ואנחנו ננצל את הזמן שנותר לנו עד תומו. החלטנו לנסוע ולבקר במקומות אותם לא הספקנו קודם, בצפון קליפורניה. ביקור בפארק לאומי לאסן ירד מהפרק עקב תנאי האקלים באיזור – השבילים בפארק מושלגים. לפיכך, החלטנו לנסוע ולבקר בפארק לאומי רדוודס.

ראשית כל, בילינו את החצי הראשון של היום בסן פרנסיסקו בהתעסקות מעיקה קצת בענייני מרשמים רפואיים. מבית מרקחת אחד הפנו לאחר ואנחנו "זכינו" לסיור חוזר באיזורים השונים של העיר, לאט לאט ובשיא העומס בכביש. הפלוס התיירותי היחיד היה שביקרנו גם בשכונת קסטרו, השכונה הגאה, בה עוד לא היינו. דגלי גאווה התנוססו בכל מקום, אבל מעבר לזה בשעות היום מדובר ברחוב מסחרי חביב ותו לא.

רק בשעות אחר הצהריים המוקדמות יצאנו סוף כל סוף מסן פרנסיסקו לכיוון צפון. החלטנו לנסוע דרך נאפה וואלי, איזור שעדיין לא ראינו. כיוון שסיורי יקבים לא היו על הפארק מבחינתנו, בבית החרושת של ג'לי בלי כבר היינו והאטרקציות המקומיות של הגייזר והיער המאובן לא פיתו אותנו בשלב זה של הטיול, החלטנו פשוט לנסוע דרך הכביש הנופי של ה-Silverado Trail כדי לראות את האיזור.

הנופים היו שילוב מרהיב של כרמים סדורים ואסתטיים, שליד רובם גם יקב עם גינון יפה, ויערות פראיים בהם מתפתל הכביש. נהננו מאד מהנוף וגם הילדים הסכימו שלמרות שמדובר בעיקר בחקלאות, עדיין החוויה הויזואלית נהדרת.

המשכנו לנסוע עד שהגענו לעיירה בשם יוקאיה – Ukiah – שם עצרנו ללינת לילה בסופר 8 המקומי. אחרי שבילינו את רוב היום ברכב, יצאנו בערב לטיול רגלי בעיר, שם גילינו שלמחרת מתקיים פסטיבל הדלעת המקומי ושמחנו שנוכל להשאר קצת בבוקר ולהנות מהאווירה.

הנה כמה תמונות מהסילברדו טרייל בנאפה וואלי –

לפוסט הזה יש תגובה אחת

1. Sarah

אנחנו בדיוק חזרנו מסופ"ש ארוך בלאסן, ורק שביל אחד היה סגור… היה מעולה ואפילו חם, נהננו ממעט שלג שהצטבר בצידי הכביש במקומות גבוהים והנוף לפסגה המושלגת היה נהדר.
    בעוד שבועיים כנראה שנצא לאיזור רדווד…. מקווה שמזג האוויר יהיה לטובתנו. נראה מקסים, כרגיל.