היום ה-82 – מסיאטל לפורט אנג'לס

אחרי זמן רב של עדכונים "בדיעבד" הגיע הזמן לשוב לסיכומים יומיים. נראה כמה זמן נחזיק מעמד…

בבוקר עמדה בפנינו משימה של ממש – לדחוס שישה אנשים, על כל רכושם בניכר, לתוך מיני-ואן אחד. כזכור, כבר לפני שלושה ימים נפרדנו מחלק ניכר מהנכסים שלנו, ובכל זאת, מזוודה, צ'ימידן גדול, צ'ימידן קטן, צידנית, שקית נעליים ועוד פי'ציפקס, וכמובן צ'ימידן גדול של סבא וסבתא. למרבה המזל, סבא וסבתא שמעו בקולנו והגיעו "לייט" – כשכל הציוד שלהם נכנס בתיקים שעלו איתם לטיסה.

אחרי קצת התאמות וסידורים, הכל נכנס פנימה, ואפילו החלון האחורי נשאר פנוי לנהיגה בטוחה. הרגשנו שקצת יש עודף מקום, אז עברנו בסייפווי ומילאנו את הצידנית והרכב בעוד קצת אוכל.

נסענו בכבישים ובגשרים אל עבר החלק הצפוני של חצי האי אולימפיק, מערבית לסיאטל. העצירה הראשונה שלנו הייתה ליד העיירה סקווים, לסיור בחוף הים, שם יש לשון יבשה צרה, ש"נכנסת" אל הים. בקצה, אחרי תשעה קילומטר, מגדלור ששומר על פתחו של מפרץ דנג'נס.

הגענו אל תחילת המסלול ושמחנו לגלות שכרטיס הפארקים הלאומיים תקף גם כאן וחוסך לנו את הסכום האדיר של $3 למשפחה. המסלול עובר תחילה בתוך יער מקסים וירוק ואחר כך יורד אל חוף הים. הלכנו כקילומטר אל תוך לשון היבשה, שיחקנו קצת באצות המוזרות בצורת צינורות עם בלון נפוח בקצה, וחזרנו בחזרה לרכב.

משם, נסענו אל פורט אנג'לס הסמוכה, שם הזמנתי בבוקר חדר במלון Flagstone Motel, אחד הבודדים שהיו בו שני חדרים פנויים, עד שבת. אגב, עד שהגענו, נתפסו שאר החדרים לשבת. המלון דווקא נחמד מאד, והחדרים במחיר סביר.

בזמן שסבתא נמנמה קצת והילדים שיחקו בחדר, יצאנו צחי, עמוס ואני לסיור רגלי בעיר וירדנו אל המזח לצפות בשקיעה ותוכלו להתרשם גם מתמונות ערב של העיר בגלריה –

לפוסט הזה יש 2 תגובות

1. נגה

מקווה שלא מאוחר
    אבל רוצה להמליץ על מלון מצויין ליד פורק
    Misty Valley Inn Bed and Breakfast

1. ענת

נגה, תודה! הצלחתי למצוא מלון למחר בלילה בפורקס – אני מקווה שיהיה בסדר.