יום 45 – פארק קסטר, אגם סילבן

Hiked the Sunday Gulch trail near Sylvan Lake today. – beautiful!

סוף סוף מעדכנת את הבלוג "בזמן אמת". היום יצאנו לטיול רגלי באיזור אגם סילבן. האגם יפהפה וסביבו יש מסלול נוח וקל שאורכו כמייל. תכננו להוסיף עוד מסלול באורך 2-3 מייל באיזור, אבל המפה שחילקו לנו במרכז המבקרים תיארה אותם רק בקווים גסים מאד. כשהגענו לאגם סילבן, היה במקום לוח מודעות עם מפה טובה יותר של האיזור שגילתה לנו שאותו מסלול שהתכוונו להוסיף לא באמת מתחבר למסלול האגם, אבל יש מסלול אחר שכן – Sunday Gulch Trail, שאורכו 3.2 מייל וגם הוא מעגלי.

בהחלטה ספונטנית, ובלי לבדוק מראש תיאורי מסלול וביקורות באינטרנט, החלטנו ללכת על זה. כך התחלנו את אחד המסלולים היפים ביותר ובהחלט המאתגר ביותר שאי פעם הלכתי בו.

החלק מסביב לאגם, פסטורלי ומקסים, ואז מתחבר שביל האגם לשביל הסנדיי גאלץ' והצרות מתחילות… המסלול מתחיל בירידה תלולה בתוך ערוץ נחל. לא לידו, אלא בתוכו, בין סלעים ובולדרים, כשמים מציפים חלקים מהמסלול ודורשים דילוגים בין הסלעים. כל מי שמכיר אותי קצת, יודע שמסלולים מסוג זה, הם אלו בהם אני נשארת מאחור באיזור הפיקניק ונותנת לצחי והבנים לעשות… הפעם נתליתי, זחלתי, שיקשקתי, החלקתי והתקדמתי אט אט במסלול אותו צחי, הבנים ומטיילים אחרים דילגו בקלילות…

בתחתית הירידה, הגענו ליער מקסים, ירוק ירוק, דרכו התפתל השביל באופן נינוח יחסית, למעט חציות נחלים, ואז שוב קטע סלעי ושוב יער ובסוף יצאנו אל הקטע שמוביל אותנו בחזרה אל האגם, במעלה הרים וגבעות… אני יכולה לומר בבירור שהיו אלו שלושת המיילים הארוכים ביותר שהלכתי בהם… המסלול הזה, יחד עם המסלול סובב האגם, לקחו לנו כארבע שעות.

זהו להיום, עכשיו נחים במלון. מקווה שתהנו מהתמונות! אגב, שימו לב לנקניק שצילמתי בחנות שם (תמונה לפני האחרונה) – מעדן של ממש, עשוי כולו מ-roadkill שזה אומר אוסף חיות דרוסות מהכביש… בתיאבון!

לפוסט הזה יש 2 תגובות

1. Mark

Your pictures are always so beautiful!

1. ענת

Hiya Mark!
      Thanks, but I can only take that much credit… it's the country that's so beautiful!