עוד שלושה חודשים

ראשית – התנצלות למנויי הבלוג. המערכת החליטה להגדיל ראש ושלחה הודעה לגבי דף חדש של פארק בדלנדס. הדף לא חדש, לא גמור ואין לי מושג מה הקפיץ את המשלוח כשבסה"כ שיניתי את מיקום הדף הנ"ל.

היום אנחנו מציינים שלושה חודשים עד היציאה לטיול. מי שעוקב בפורום ארה"ב באתר למטייל, אולי זוכר שלפני כשבועיים עלתה אפשרות מסעירה להקדים את היציאה בחודש. כמובן, שעוד באותו היום התיישבתי לבחינת מסלולים נוספים/אלטרנטיביים… אבל למרבה הצער, למרות שכבר הסכנו עם התוספת הכספית, קיבלנו תשובה סופית ממקום עבודתו של בנזוגי שאין אפשרות. לא נורא, אני עוד אראה את הנפשות הפועלות באירועי משפחות של החברה… מה שנקרא, חכו חכו.

בקיצור, ככל הנראה, אנחנו דבקים בתאריך המקורי ונשאר בארץ עד אחרי חופשת הפסח. התכנית נשארת אותו הדבר ואפשר לראות אותה פה בבלוג או בדף הפייסבוק החדש (אל תשכחו לעשות לייק כדי לראות את התכנית).

למעשה, אנחנו מוכנים. טיסות, רכב ורוב הלינות מוזמנות. חלק מהלינות נשארות פתוחות בשלב זה, במקומות/תאריכים בהם אני יודעת שאין בעיה למצוא לינה. יש רשימה של 2-3 מקומות אופציונליים ונחליט על הדרך איפה עוצרים ללינה.

כדי לא "להתנתק" מהחומר, אני ממשיכה לעבוד במרץ על האתר כאן, מעבה ומוסיפה דפים. השבוע לקחתי כפרוייקט את מיפוי הפארקים הלאומיים. כתבתי סקירה על הפארקים הלאומיים כמוסד אמריקני ומיפיתי את אלו הנמצאים במדינות בהן נבקר. התחלתי בלימוד הפארקים השונים שטרם הכרתי לעומק. כך גיליתי למשל את [[פארק לאומי איי התעלה]] שמצוי ממש מול חופי [[לוס אנג'לס]]. מי ידע שקרוב כל כך לעיר מצוי פארק לאומי?

ובהזדמנות זו, רשימה של עמודים נוספים שנוספו לבלוג לאחרונה – אתם מוזמנים לבקר, לקרוא ולהגיב:

[[מואב]] – [[רפטינג בנהר הקולורדו]] – [[דרך אומפקה כביש 138]] – [[פארק לאומי עצי הרדווד]] – [[נאפה וואלי]]

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. חמי

    הי , ענת
    אנחנו כאן בניו-אורלינס, התמקמנו ואנו בדרך להתחיל לסייר בעיר !
    המלצת היום:
    להכניס לאתר את תחזית מזג האויר, כמו שכרגע אנחנו מתעדכנים בתחזית…עוד סופת שלגים , (הרביעית לחורף 2011, וזה אירוע חריג) אמורה לתקוף את ארצות הברית בשבוע הבא !!!
    יכול להשפיע על אלו שאמורים לטייל לשמורת הטבע יוסמטי (חוזים שמעבר טיוגה יהיה סגור עד סוף יוני 2011 )
    בקיצור, מזג האויר הוא אחת הפונקציות היותר חזקות בתכנון הטיול !
    להשתמע
    חמי
    נ"ב
    בבלוג שלי יש כבר 4 מצגות שבועיות ועוד אחת נושאית (הרכב) בקרוב תהיה מצגת על החיים בקראוון.

    1. ענת

      כן, כבר לפני כמה שבועות הודיעו שהחורף קשה במיוחד והבנתי שאת כל תאריכי פתיחת הכבישים באביב כדאי לקחת בערבון מוגבל ולצפות שיהיו מאוחרים השנה. אני מאד מקווה שיוני בקולורדו יהיה בסדר! פה אצלנו על כל יום סגריר מכריזים כעל "הסופה הגדולה", אבל בהשוואה לארה"ב (וגם אירופה), יש בישראל מזג אוויר כל כך נוח, שאנחנו לא כל כך מכירים מה זה באמת סופה ונזקיה.

      אני הולכת מהר לבלוג שלכם לבדוק את המצגות! הייתי מגיבה שם, אבל אין לי כוח לפתוח חשבון בבלוגר. אולי תוכל לפתוח את התגובות למשתמשים חיצוניים? בכל מקרה, תמשיכו לבלות ותשמרו על קשר!

  2. ענת

    הי הדר! כן, זוכרת גם זוכרת! אשמח מאד מאד לשמוע את החוויות ולקרוא את יומן המסע. אם מדובר בקובץ אלקטרוני, אולי תוכלי לשלוח לי אותו? אגב, אם תרצי, אשמח גם לפרסם פה בבלוג את סיפור המסע שלכם – אני בטוחה שהרבה מאד משפחות ימצאו בו עניין.

  3. הדר חורש

    ענת שלום,
    אולי את זוכרת אותי (סביר שלא), לפני כמה חודשים, היינו לפני נסיעה של חודש לארה"ב. הבלוג שלך מאד מאד עזר לנו לתכנן ולהתרשם ממה שמחכה לנו. בינתיים, חזרנו מארה"ב (יותר נכון חזרנו כבר ממש מזמן. חזרנו בתחילת אוקטובר לאחר חודש ושבוע בדרוםמערב ארה"ב), חזרנו לשגרה וכבר מתחילים לתכנן את הטיול הבא – צפון מערב ארה"ב.
    אני קוראת קבועה של הבלוג שלך וכל פעם מחדש נפעמת מהתכנון המדהים, הסבלנות להשקיע כל כך הרבה שעות ומחשבה באיסוף הנתונים ובכלל, מהכתיבה הקולחת שלך. אני נעזרת המון בבלוג וכל מילה כאן היא שימושית וחשובה. האמת היא שאני ניהלתי יומן טיול מאד מדוייק ואשמח להעביר לך אותו רק שאין לי ממש מושג איך לעשות את זה… בכל אופן אם תרצי לשמוע טיפים ממקומות מסויימים, אשמח לעזור.
    אתם לפני חווייה בלתי נשכחת. אנחנו אמנם עשינו טיול בקרוואן רק חמישה שבועות, כלום לעומת המאה ימים שלכם, אבל עדיין – מבחינתנו זו היתה חווייה של פעם בחיים (בתקווה שנחזור עליה עוד פעם ועוד פעם). מאחלת לכם כל טוב, טיול מדהים – לא יכול להיות אחרת. אשמח להמשיך לשמוע על חוויותיכם גם בזמן אמת. תבלו ותחרשו את אמריקה. נשתמע, הדר.

התגובות נעולות.