רישום לעידכונים בבלוג

בשעה טובה מצאתי והתקנתי תוסף לבלוג שמאפשר להרשם לעידכונים (תודה לחמי על ההצעה!). באמצעות הזנת כתובת האימייל ואישור ההרשמה, תוכלו לקבל אימייל אוטומטי בכל פעם שמתוסף פוסט או דף חדש לבלוג.

אשמח לקבל פידבק על התוסף בפוסט הזה. התלבטתי אם לכוון אותו להודעה על כל פוסט ועמוד, או רק על כל פוסט. לפי שעה, גם על עמודים חדשים שנוספים יצא אימייל עדכון ואני מקווה שזה מתאים.

למותר לציין, ובכל זאת אציין, לא יעשה כל שימוש שהוא בכתובות האימייל למעט להודעות האוטומטיות של התוסף לגבי פוסטים ועמודים חדשים.

כדי להרשם, אנא הזינו את כתובת האימייל שלכם בתיבה המופיעה בראש הטור שבצד ימין של הדף, או בעמוד זה.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. אורית

    שלום רב ענת!
    אי אפשר שלא להגיב..
    ושלא להתפעל מפרוייקט כל כך מרשים ויחודי שנרקם פה על ידך.
    אני אורית ובעלי רון קוראים את הבלוג שלך כבר תקופה ארוכה. למעשה מאז שהחל הרעיון שלנו לטיול בארה"ב לחוף המערבי לרקום עוד וגידים לפני קרוב לארבעה חודשים.
    את אומנם אינך מכירה אותנו, בעצם טיפ טיפה כן בזכות השאלות ששלחנו בשבועות האחרונים לפורום באתר למטייל (אוגיטוס ו H20Polo בהתאמה) אבל אנחנו לעומת זאת מרגישים שאנו ממש מכירים אותך הודות למסע המקביל שאנו עוברים לקראת הטיול המשפחתי. גם אנחנו בשלבי תיכנון מתקדמים, אמנם לא בדיוק לאותם יעדים אבל כל כך הרבה דברים משותפים, סוגיות ותהיות עומדים על הפרק. כגון, קרוואן – בעד ונגד, אופי הלינה, עד כמה לרווח שהיה במקום כזה או אחר על פני בילוי בנסיעות ובדרכים וכו' וכו'.
    הבלוג שלך הוא לא רק מאגר מידע אדיר, חיוני ומעשיר אלא זה גם ממש לחוות במקביל את ההתרגשות שמלווה סביב התיכנון. תענוג.
    גם אנחנו מאלה שנהנים מאוד משלב התיכנון ומהציפיה!
    ישר כח.
    אורית

    1. ענת

      כל כך המון תודה על התגובה! אין לכם מושג כמה זה מדרבן אותי להמשיך ולכתוב, ולהעשיר את האתר בעוד חומרים! כיף לכם שאתם מתכננים ביחד – ותודה שחלקתם כאן את החוויה. מקווה לראות עוד תגובות שלכם בבלוג – גם אני שמחה תמיד לשמוע מתובנות של אחרים באותם נושאים!

התגובות נעולות.