תכנון החלק האחרון של הטיול

אני ממשיכה ללוש את גוש הבצק של הטיול, ואפשר להגיד שבעיקר עובדת כבר על גילוף עיטורי המרציפן.

ובכל זאת, הקטע שעדיין לא סגור מבחינתי, הוא זה של סיום הטיול, אחרי הביקור בחופי אורגון ו[[קרייטר לייק]]. נקודת ההתחלה היא ב[[קרייטר לייק]] והסיום הוא חזרה ב[[סן פרנסיסקו]] ומשם חזרה הביתה. השאלה הגדולה היא – מה באמצע? לא שחסרות אפשרויות, כמובן, אלא כרגיל, הבעיה ההפוכה. כרגע שתי אפשרויות על הפרק. אשמח לתגובות, הערות, הארות והצעות.

בשתי האופציות, היום הקודם הוא: נסיעה לאורך כביש 138 עם עצירות לצפייה במפלים, הגעה לקרייטר לייק בערב מרחק נסיעה: 110 מייל/שעתיים

אופציה א'

שיט בקרייטר והקפת האגם לתצפיות – המשך נסיעה דרומה. מרחק: 70 מייל / כשעה לינה באיזור קלאמת' פולס
מערות לאבה בדס ונסיעה לאיזור הר שאסטה לאורך הדרך הוולקנית מרחק: 190 מייל / כשלוש שעות לינה באיזור רדינג
עצירה במפלי ברני-מקרת'ר, ביקור קצר בפארק לאומי לאסן (מסלול Bumpass Hell)' נסיעה לכיוון לייק טאהו. מרחק: 215 מייל / 4 שעות לינה באיזור צפון לייק טאהו
נסיעה לאורך הגדה המזרחית של לייק טאהו, ביקור בדרום האגם (שיט?) לייק טאהו
פארק היסטורי בודי ומרכז המבקרים במונו לייק. מרחק: 140 מייל / כשלוש שעות לי וינינג

אופציה ב'

שיט בקרייטר והקפת האגם לתצפיות – 175 מייל / 5 שעות נסיעה גולד ביץ'
שיט סירת ג'ט בנהר בגולד ביץ' + נסיעה לרדוודס וביקור באחד מפארקי הרדוודס – 100 מייל / כשעתיים אוריק
רדוודס עד אחה"צ ואז נסיעה לעיירה ווילו קריק – 75 מייל / כשעה וחצי ווילו קריק
רפטינג עצמאי  בווילו קריק ווילו קריק
אגם וסכר שאסטה והמשך נסיעה לכיוון טאהו (לינה באמצע הדרך) – 200 מייל / 4 שעות אורוויל
לייק טאהו לייק טאהו
בודי ומונו לייק – סה"כ כ-150 מייל / 4 שעות נהיגה לי וינינג

מכאן שתי האופציות מתכנסות לאותו הסיום: טיוגה פאס ואחו טולום ולינה במודסטו ומשם חזרה לסן פרנסיסקו, עם עצירה בגילרוי.

האופציה השנייה ארוכה  ביומיים מהראשונה. את הימים האלו "אגנוב" מימי הסיום בסן פרנסיסקו (נהיה שני לילות בעיר במקום שלושה) ועוד יום מסיאטל או פורטלנד. היתרונות שלה הן שנבקר גם ביער הרדוודס. היא כוללת גם יום של בילוי בלי נהיגה בעיירה ווילו קריק, שם יש חברה שמפעילה השכרת רפטינג ליום שלם, באיזור יפהפה, כולל הסעה לנקודת ההתחלה, במחירים מאד אטרקטיביים. כמובן שזה לא השיקול העיקרי, אבל רציתי להסביר למה ווילו קריק מככבת לה שם. החסרון של התכנית הוא בתוספת נכבדה של קילומטראז' ושעות כביש.

כאמור, אשמח לתגובות. לא חייבים להצביע לאחת מהן – מאף אחת אני לא מרוצה לגמרי ואשמח לקבל רעיונות נוספים.

כתיבת תגובה