שיפצורי מסלול ומראה חדש לבלוג

יש כבר מי ששם לב שלפני כמה ימים עדכנתי את מראה הבלוג. אני אוהבת את ערכת העיצוב החדשה של וורדפרס: Twenty Ten! כל מה שצריך היה לעשות זה לשחק עם צבע הרקע ולהכין לי תמונת כותרת בפוטושופ. נהניתי להכין את העיצוב החדש ואני מקווה שהוא נותן לבלוג מראה ייחודי יותר.

לעניין הטיול שלנו… הימים עוברים, לאט אבל עוברים, ואנחנו כבר בפחות משמונה חודשים לתאריך היעד! אני ממשיכה לעבד את המסלול, ללמוד עוד על האתרים שבדרך ולעשות שינויים בהתאם. סוף סוף סיימתי לעבור על הפארקים הלאומיים הגדולים שבמסלול שלנו: [[פארק ילוסטון]] ו[[יוסמיטי]], כמו גם על שני פארקים אחרים שנקדיש להם יותר מיומיים: [[פארק אולימפיק]] ו[[פארק גלשייר]]. עכשיו, כשנראה לי שאת אלו הבנתי ותכננתי את הימים שבהם בהתאם, אתחיל לעבור על המסלול בסדר כרונולוגי וללמוד את המקומות שטרם הספקתי להתעמק בהם. עם [[סן פרנסיסקו]] התחלתי, כך שזו מכוסה פחות או יותר, וגם כביש אחד ולוס אנג'לס, כביש 66 וחלק מ[[יוטה]] ועוד אי אלו מקומות לאורך הדרך.

בכל מקרה, פרסמתי היום עדכון ל[[תוכנית הטיול]] כפי שהיא מופיעה בגיליון האקסל שלי, כך שאוכל להמשיך משם. בעוד שבוע, הזמנת טיסות…. ואז גם אמשיך בהזמנת הלינות במקומות השונים (יוסמיטי, ילוסטון והגרנד קניון כבר מוזמנים).