טיסות ובתי מלון – עדכון סטטוס

עוד יום אחד ואנחנו בספטמבר… אם התכנית שלנו תתממש, בשנה הבאה בתאריך הזה כבר נהיה חזרה בארץ.

טיסות עדיין קשה לחפש – לוחות הטיסות רק מתחילים להתעדכן לתאריכי החזור שלנו (השבוע האחרון של אוגוסט 2011 – כלומר שנה מהיום). בינתיים, המחירים הם בסביבות $1300 לאדם, אז אני מחכה, בתקווה שתהיה ירידה מתישהו והם יתקרבו יותר ל-$1100. כל זה, לטיסות עם אותה החברה מת"א עד סן פרנסיסקו.

בשנה שעברה, הקומבינציה הזולה יותר לטיסות לחוף המערבי היתה לנו בפיצול. טיסה עם אל על ללונדון, וטיסה נפרדת לונדון-לוס אנג'לס עם חברת יונייטד. את כל זה, הצלחתי, עם קצת משחק עם התאריכים, להשיג בקצת פחות מ-$4000 לשני מבוגרים ושני ילדים. לא רע, בהתחשב בזה שמדובר היה במחירי פסח בארץ. אז נכון שיש בזה קצת סיכון וקצת אי-נוחות (היינו צריכים לחכות לילה בשדה התעופה בלונדון בין טיסה לטיסה), אבל חיסכון של למעלה מאלף דולר היה שווה לנו את זה. יתכן שגם הפעם נעשה משהו דומה, הכל תלוי במחירים שאצליח למצוא.

לגבי לינה, כפי שכבר סיפרתי, הזמנתי כבר את הלינות בפארקים הלאומיים. עם אלה אין הרבה ברירה. במידה מסויימת, הלילות האלו הם ה"נעצים" בתכנית שלנו. השאלה היא מתי להזמין את שאר הלינות ואיך. החלטתי להתחיל לברר לגבי הערים הגדולות שנהיה בהן, בעיקר בחלק הראשון של הטיול. במילים אחרות, לוס אנג'לס, כיוון שהתאריכים בסן פרנסיסקו תלויים בתאריכים הסופיים של הטיסות. בקרוב אכתוב פוסט על חיפוש המלון בלוס אנג'לס, האיזורים השונים שאני בוחנת, ודרכי ההזמנה השונות.